Donderdag 10 Januari 2008, 16:40 uur

6de Dollar Dart Toernooi tbv SDFT

Op 12 en 13 januari 6de Dollar Dart Tournament Rijen:

AMBASSADEUR BURGEMEESTER ROEP GOOIT DARTPIJLTJES MET PROMINENTE DARTERS VOOR DOLFIJNTHERAPIE

Op zaterdag 12 en zondag 13 januari 2008 wordt alweer voor de 6de keer het “ Rijen Open Weekend Dollar Dart Tournament”georganiseerd in de sporthal te Rijen. De organisatie is druk bezig met de voorbereidingen voor dit inmiddels zeer bekende en drukbezochte dartsweekend. De organisatie hoopt dat ook in 2008 weer enkele toppers dit toernooi komen bezoeken. In 2007 kwamen  Mareno Michels, Jan van de Rassel, Jelle Klaassen en Michael van Gerwen hun kunsten vertonen op dit toernooi.

Het Dollar Dart Toernooi zal ook in 2008 worden gehouden in sporthal Margriet gelegen aan de Mgr. Schaepmanstraat 32 te Rijen. Het totale prijzengeld is gestegen naar een bedrag van $ 4.250,--. Ook zal dit jaar de sporthal weer worden omgetoverd in een waar dartspaleis inclusief een professioneel podium waar menig darter zijn kunsten zal vertonen. Het programma voor dit weekend als volgt uit:

Zaterdag 12 januari,
13.00 Gehandicaptentoernooi
19.00 Rijens Recreanten koppeltoernooi
 Prominententoernooi
 Heren Single toernooi
 Dames Single toernooi

Zondag 13 januari,
10.00    Jeugdtoernooi (t/m 16 jaar)
Teamtoernooi
13.00    Koppeltoernooi

Het gehandicapten toernooi wordt dit jaar gesponsord door AUDAX uit Gilze waarvoor onze dank. Tevens wordt er elk jaar een goed doel gekoppeld aan het Dollar Dart Toernooi, en voor 2008 is gekozen voor Stichting Dol Fijne Therapie
(www.Stichtingdolfijnetherapie.nl ). Afgevaardigden van deze Stichting zullen het gehele weekend aanwezig zijn om aandacht te schenken aan hun goede doel en tevens geld in te zamelen d.m.v. een eigen loterij en/of spel. Ambassadeur van het eerste uur, burgemeester Roep zal tijdens het koppeltoernooi om 13.00 een aantal pijltjes gooien met prominente darters.

Ook pijltjes gooien voor het goede doel?
Voorinschrijving voor deelname aan het toernooi is mogelijk bij Sportcafe Rijen en Dartpunt in Breda. Inschrijven kan uiterlijk tot een uur voor aanvang per toernooi. Hopelijk zien we u op 12 en/of 13 januari in de Sporthal te Rijen. Het recreanten koppeltoernooi is speciaal opgezet voor de Rijense recreatieve darters en competitiedarters t/m de 2de klasse.

Minimum leeftijd is 16 jaar en het inschrijfgeld is prijzengeld. Let op…er kan om legitimatie worden gevraagd. Publiek is natuurlijk op beide dagen van harte welkom en de entree is gratis.

« Terug naar persbericht overzicht