Woensdag 12 Oktober 2011, 13:36 uur

RPM marathon Vught Fit inn 9 oktober 2011

Leden “Fit Inn” uit Vught tijdens marathon zes uur lang massaal op pedalen

SPINNINGMARATHON 9 OKTOBER VOOR DOLFIJNTHERAPIE

Leden, familieleden en andere mensen met sportieve interesse voor de spinningfiets kunnen 9 oktober aanstaande massaal op de fiets bij sportschool Fit Inn Vught om geld in te zamelen voor dolfijntherapie. Geinteresseerden kunnen die dag vanaf 9.30 uur zes uur lang op de pedalen, individueel maar ook als team. Kosten per fiets 20 euro.

Vughtse ondernemers ondersteunen de marathon extra met prijzen die zij beschikbaar stellen voor een loterij die dag. Wat er te winnen is? Neem een kijkje op de presentatieschermen bij Fit Inn in Vught en koop Uw loten snel!

Voor aanmelding of meer informatie over de marathon: info@fitinn.nl of 073-6847350. Locatie van de marathon: Bosscheweg 2, 5261 AA Vught.

Fit Inn en de Stichting Dol Fijne Therapie hopen op veel enthousiaste marathondeelnemers op stap naar weer een plekje bij dolfijntherapie voor kinderen met een beperking.

Noot voor de redactie: Wij nodigen Uw redacteur graag uit met ons op de fiets te klimmen de 9e oktober en samen geld bij elkaar te trappen voor deze zeer bijzondere therapie die kinderen met een beperking veel nieuwe stapjes in hun ontwikkeling geeft! Meer infomatie over de SDFT? sdftinfo@gmail.com.

« Terug naar persbericht overzicht