Persberichten Oktober 2006

Artilabo

PERSBERICHTBreda, 5 oktober 2007"Workshop therapiekinderen begeleid door kunstenaars Artilabo!"ARTILABO ORGANISEERT SCHILDERWORKSHOPS EN ONTWERPT KERSTKAARTEN VOOR INTERACTIEVE DOLFIJNTHERAPIE5 Oktober start bij Artilabo in Breda een workshop waarin de schilders-talenten van de therapiekinderen van Stichting Dol Fijne Therapie en de kunstenaars van Artilabo centraal staan. Doel van deze unieke samenwerking is het niet alleen dat er prachtige schildersdoeken verrijzen, die tijdens een veiling in 2006 een mooi bedrag voor de stichting op moeten gaan brengen. Nee, naast het "spotten" van onze talenten-in-de-dop is dit leuke, creatieve project bedoeld om eens te meer het belang van integratie in de samenleving van mensen met een beperking te benadrukken. Woensdagmiddag zullen de eerste twee kinderen van de Stichting Dol Fijne Therapie elk twee vriendjes mee mogen nemen naar het atelier waar ze onder begeleiding van de kunstenaars aan de slag gaan.Workshops & kerstkaarten.