Persberichten Februari 2006

CV Vrijbuiters organiseert veiling tbv. SDFT

PERSBERICHT `Kinderen beschilderen dolfijnen tijdens Spruitencarnaval`  CARNAVALSVERENIGING DE VRIJBUITERS ORGANISEERT VEILING VOOR GOEDE DOEL Op dinsdagmiddag 28 februari organiseert CV De Vrijbuiters in haar residentie café De Boekanier (Stadhuisstraat 11) te Tilburg een knutselmiddag ten bate van het goede doel. Elk jaar kiest de vereniging een doel waarvoor de aanwezige kinderen tijdens het Spruitencarnaval naar hartelust kunnen knutselen. Eenmaal klaar met knutselen worden de kunstwerken geveild onder de aanwezigen. Eerdere goede doelen waren het Ronald Mc Donaldshuis en Villa Pardoes, maar dit jaar werd gekozen voor Stichting Dol Fijne Therapie. Een stichting die geld inzamelt om kinderen met een verstandelijke en/of motorische beperking mee te kunnen laten doen aan interactieve dolfijntherapie in Curacao.

Duikcursus

PERSBERICHTGilze, 15 Februari 2006 "Tilburgse wint met lotnummer 30 volledige duikcursus"OPBRENGST INTRODUIKEN EN LOTERIJ GESCHONKEN AAN STICHTING DOL FIJNE THERAPIE  Tijdens de goed bezochte open dag van Toucan Health club in Gilze heeft burgemeester Roep de trekking verricht van een loterij ten bate van Stichting Dol Fijne Therapie (SDFT). Als hoofdprijs werd een volledige duikcursus ter beschikking gesteld door Paul van Alphen van I.A.D.S.