Persberichten Maart 2006

Nac collecte

PERSBERICHTTilburg, 14 Maart 2006 SDFT BEDANKT NAC-SUPPORTERS!!!Voor aanvang van de wedstrijd NAC – Vitesse, afgelopen vrijdag, hebben de supporters van NAC laten zien dat ze niet alleen hun thuisspelende ploeg een warm hart toedragen, maar dat zij ook graag een duit in het zakje deden bij de collectanten van de Stichting Dol Fijne Therapie. Aan het einde van de avond kon de Stichting, die geld inzamelt om kinderen met een beperking dolfijntherapie te laten volgen, het mooie bedrag van 2500 euro mee huiswaarts nemen. "Wij zijn heel erg blij met dit mooie bedrag", aldus Mireille Verhoof voorzitter van de Stichting. "Naast de giften die we krijgen van bedrijven en particulieren, proberen we samen met ouders van kinderen die op de wachtlijst staan middels tal van acties geld in te zamelen voor deze veelbelovende therapie. De kosten zijn namelijk erg hoog (6750 US Dollar) en worden niet vergoed door verzekeraars.

Supporters NAC geven 2500 euro voor dolfijntherapie

SDFT BEDANKT NAC-SUPPORTERS!!! Voor aanvang van de wedstrijd NAC – Vitesse, afgelopen vrijdag, hebben de supporters van NAC laten zien dat ze niet alleen hun thuisspelende ploeg een warm hart toedragen, maar dat zij ook graag een duit in het zakje deden bij de collectanten van de Stichting Dol Fijne Therapie. Aan het einde van de avond kon de Stichting, die geld inzamelt om kinderen met een beperking dolfijntherapie te laten volgen, het mooie bedrag van 2500 euro mee huiswaarts nemen. "Wij zijn heel erg blij met dit mooie bedrag", aldus Mireille Verhoof voorzitter van de Stichting. "Naast de giften die we krijgen van bedrijven en particulieren, proberen we samen met ouders van kinderen die op de wachtlijst staan middels tal van acties geld in te zamelen voor deze veelbelovende therapie. De kosten zijn namelijk erg hoog (6750 US Dollar) en worden niet vergoed door verzekeraars.