Persberichten Juni 2006

Anno 1920 Bavel

PERSBERICHTBavel, 26 Juni 2006 INTERACTIEVE DOLFIJNTHERAPIE VOOR KINDEREN MET VERSTANDELIJKE BEPERKINGMet haar aanwezigheid op de braderie van Anno 1920 op 26 juni aanstaande hoopt de Stichting Dol Fijne Therapie een eerste stap te kunnen zetten in de richting van interactieve dolfijntrainingen voor kinderen met een beperking. Deze therapie die in Curacao plaatsvindt, blijkt kinderen met een verstandelijke beperking zoals bijvoorbeeld Downsyndroom of autisme maar ook kinderen met een motorische beperking zo veel te kunnen stimuleren in hun ontwikkeling dat ze hier in hun dagelijks leven veel profijt van kunnen gaan ondervinden. "Op de braderie staan wij met een informatiestand om iedere passant meer te vertellen over de doelen van de stichting en natuurlijk over de therapie. Daarnaast organiseren we een loterij waar mensen voor een euro een lot kunnen kopen. Met de opbrengst hopen wij weer wat geld te kunnen inzamelen zodat er in januari 3 kinderen de therapie kunnen gaan volgen.

Anno 1920 Bavel succesvolle loterij

PERSBERICHT  Bavel, 25 Juni 2006“Ondanks warmte toch ruim 400 deelnemers loterij SDFT”  INZAMELING DOLFIJNTHERAPIE MIDDELS LOTERIJ SUCCES Ruim 400 bezoekers van de braderie Bavel Anno 1920 besloten het goede doel een warm hart toe te dragen afgelopen zondag, en waagden meteen een gokje. Uit alle deelnemende loten werd die middag lotnummer 10993 getrokken. De bezitter van dit winnende lot heeft zich nog niet gemeld. Door zich bekend te maken bij de Stichting Dol Fijne Therapie via info@stichtingdolfijnetherapie.nl of te bellen met 076-5600137 kan de prijs, een zonnescherm naar keuze ter waarde van 1000 euro, alsnog worden uitgereikt.