Persberichten September 2006

Wilhelminastraat

PERSBERICHTBreda, 15 september 2007 "Toonaangevende Bredase zaken zetten Stichting Dol Fijne Therapie in het zonnetje!"WINKELIERS WILHELMINASTRAAT IN ACTIE VOOR INTERACTIEVE DOLFIJNTHERAPIE Op 15, 16 en 17 september gaan winkeliers uit de Wilhelminastraat zich inzetten voor het goede doel. Die dagen hebben zij tal van acties georganiseerd voor het winkelend publiek om zo de Stichting Dol Fijne Therapie een financieel steuntje in de rug te geven. Maar ook voor de klant zijn er de nodige prijzen te winnen waaronder een heuse dagtocht op een Italiaanse motorboot! De stichting die geld inzamelt om kinderen met een (al dan niet aangeboren) verstandelijke of motorische beperking mee te kunnen laten doen aan interactieve dolfijntherapie in Curacao is zeer in haar nopjes met dit gebaar. Mireille Verhoof: "Het is hartverwarmend om te zien hoe er vol enthousiasme aan gewerkt wordt om het een succesvolle week te laten worden." Veel winkeliers hebben leuke acties bedacht of leuke aanbiedingen.