Persberichten Februari 2007

Benefietdiner

PERSBERICHTBreda, 7 februari 2007 "Studenten NHTV organiseren benefietdiner met veiling"SAMEN AAN TAFEL TEN BEHOEVE VAN DOLFIJNTHERAPIE IN RESTAURANT DE BOULEVARD TE BREDA Op dinsdag 7 februari aanstaande organiseren vier studenten van de NHTV uit Breda, gesteund door tal van vrijwilligers en sponsors, een benefietdiner ten bate van de Stichting Dol Fijne Therapie in restaurant De Boulevard aan de Grote Markt nummer 8 te Breda. Aansluitend aan een heerlijk driegang-endiner, waarvoor ge├»nteresseerden slechts 17,50 euro hoeven te betalen, zal een "bekende Ooiter" schilderijen veilen ten bate van de Stichting. Deze doeken werden geschilderd door kinderen met een verstandelijke en of motorische beperking in samenwerking met kunstenaars van Artilabo uit Breda.Interactieve dolfijntherapieDe Stichting Dol Fijne Therapie zamelt geld in om kinderen met een verstandelijke en of motorische beperking deel te kunnen laten nemen aan interactieve dolfijntherapie. Een dure maar zeer succesvolle therapie waardoor kinderen veel vooruitgang in hun ontwikkeling kunnen bereiken.