Persberichten Mei 2007

Kunstenaar Grootswagers ontwerpt exclusief beeld voor SDFT

PERSBERICHTTilburg, 13 mei 2007Kind met dolfijn nu te bestellen!Opbrengst gaat naar SDFT. Geinspireerd door de verhalen en beelden van gezinnen die terug kwamen uit Curacao heeft de Tilburgse kunstenaar Hans Grootswagers (www.grootswagers.eu) een beeld gemaakt. Het is te verkrijgen in brons (375 euro) en in hars-uitvoering (35 euro).

Diving with the stars

PERSBERICHTTilburg, 13 mei 2007 Waterman Dive Center organiseert in samenwerking met Stichting Dol Fijne Therapie:"DIVING WITH THE STARS"Tal van Nederlandse artiesten en andere BN’ers zullen 13 mei deelnemen aan deze benefiet-introduikdag en hun fans de unieke kans geven op een persoonlijke Meet and Greet onderwater!!!Fans kunnen een bod uitbrengen op hun idool, de hoogste biedingen worden beloond met een echte introduik, bestaande uit een stukje theorie en zwembadduik. Dit alles omlijst met optredens van de artiesten, een hapje en drankje en foto’s en film van de duik met de BN’er. Diverse artiesten hebben al bevestigd te zullen komen waaronder Joris Putman, Antonie Kamerling,Maud, Henk Wijngaard, Wesley, Herman (ex-idol), Mooi Wark, Lesley en de popgroep Djumbo! We hopen natuurlijk op deelname van nog meer BN ‘ers!!!Breng nu een bod uit via info@stichtingdolfijnetherapie.nl, beleef een heus VIP-moment en steun hiermee Stichting Dol Fijne Therapie!Tot 13 mei, tot Diving with the Stars! .

Kaaienloop 2007

PERSBERICHT“5e editie KNAU-, prestatie- en bedrijvenloop voor Stichting Dol Fijne Therapie”KAAIENLOOP 12 MEI VOOR DOLFIJNTHERAPIEDe KaaienLoop uit Oosterhout organiseert op zaterdagavond 12 mei aanstaande voor de vijfde keer een KNAU-, prestatie- en bedrijvenloop. Voor deze loop wordt elk jaar een goed doel uitgekozen waar de opbrengst naar toe mag. Dit jaar is gekozen voor de Stichting Dol Fijne Therapie. Al eerder vereerd met een vader die vorig jaar voor de Stichting de marathon van Rotterdam ging lopen, is de organisatie (die geld inzamelt voor dolfijntherapie voor kinderen met een beperking) ook dit maal zeer verheugd met het initiatief. Voorlichtster Mireille Verhoof: “Het is hartverwarmend om te ervaren dat mensen met allerlei leuke acties komen om de therapie voor veel kinderen weer een stapje dichterbij te brengen.